Monday, August 18, 2014

Sekarang aku sibuk macam #@$&3@&@&#!!

Assalamualaikum

tengah update ni aku tengah kerje sebenarnya. tapi disebabkan kerje aku dah beres and tengah bulan so a bit free aku update jap blog. keke :D aku ni kalo dah busy berlari ke sana berlari kesitu

okeh.....skang nih aku rasa mcm takde rest je...aku rasa aku boring dan penat kalo xde buat ape.....pelikkan?

apa yg busy bebenor ni...
1). pekerja isnin-jumaat
2). seorang ibu, kompomlah tugas aku jaga anak aku, didik anak aku dan aku enjoy dgn kerje ni yihaaaaa!
3). businesswoman : set bersalin Nawal Herbal Beauty & seller FM cosmetics
4). aktiviti kerja rumah especially mengemas dan membersih
5). projek kebun, ni yg latest. nanti nak update entry pasal ni


ape lg ekk...macam tak bnyk je kan...tp kenapa aku rasa bnyk ekkk..huhuhu


arrgggg.........aku ok ke ni???



No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum MasyAllah lamanya tak buka blog ni....resepi mana resepi...alahai....kelaut dalam dah resepi saya...di Facebook saya ada t...