..... Love Is Beautiful....

Thursday, March 17, 2016

Menangis lagi

Tak ade mak ayah yang tak sayangkan anak...tak ade...kalo adepon itu jenis bukan manusia kot...lebih lebih lagi bagi seorang ibu...kalo seorang ayah dia boleh sembunyikan perasaan rindu, kasih dan sayang mereka tp tidak pada seoang ibu..






Itulah yang aku alami sekarang. Kalo sebelum ni aku berjauhan dengan suami berbulan bulan aku boleh jer....macam takde apa ape jer..rindu memang rindu tapi takde lah rasa teruk. Tp tidak dengan anak. Arini 15 ari aleesya di kampung. Tinggal di samping emak aku yg tersayang. Kalo d kampung pagi petang makan tak sudah, tp kalo di sini (Putrajaya) sebulan dok sini sebulan jugak tak makan nasik T_T... ape tak risau aku dan encik suami.

Berbeza...sangat berbeza....mcm iklan Breeze pulak ekkk...

Ya Allah tak sabar rasanya nak tunggu 24hb minggu depan...aku balik nak ambik aleesya...mashaAllah rindu tak tertahan...ari ari aku menangis rindu...kena pulak aleesya jenis taknak dan jual mahal kalo ckp talipon pujuk mcm mana pon dia takkan nak punya. Melainkan dia ada mood itupun jarangggggggg.... so aku selalu tengok video dia sbb itu aje cara aku nak lepas rindu selain video calll....dah lah semalam baru dpt tau henfon kakak aku rosak, asbab aleesta letak henfon dekat baju kotor so mak tak perasan mak basuh baju... biasa mak masukkan satu satu tapi tidak semalam.....memang jodohnya setakat itu kot....so x dpt nak video call dahhhh T_T

Kebetulan suami busy lately balik jam 6 pagi so masa bersama suami memang xde...bersua muka pon time suami tido pagi aku nak gerak p kerja. So sekarang aku memang bersabar sahaja.

Teman mama siang dan malam.....kalo xde ni mama xlei nak tido T_T


Utk kakak Nur Aleesya,

"Mama sayang kakak dunia akhirat mama. Tiada siapa boleh ganti kakak, mama rindu sangat kakak..mama x sanggup berjauhan dengan kakak kerna hanya kakak yg memahami mama, penghibur hati mama, jantung mama dan cinta mama....Moga Allah jaga awak sayang...innshaAllah ameen....jadilah anak yg solehah dan baik yer...demi agama dan demi mama & papa"

Love,
Mama | 17/03/16 | Putrajaya

Wednesday, March 2, 2016

I'll be missing you my dear Aleesya

Assalammualaikum

Hari ini jiwa kacau sikit... my doter go to holiday at kampung T_T. Tinggallah mama dan papa seolah² menghayati musim honeymoon tapi d hati ku, jiwa dan minda asyik teringat akan si kesayangan ku.

Aritu kemain aku janji takkan tinggalkan kakak lg selepas hampir 3-bln kami berpisah tp arini janji itu tinggal janji...kakak yg g holiday tinggalkan mama T_T

Ahhhhh.... ini semua pengorbanan....mak aku x sihat plus mak aku rindu aleesya dgn mak ngah dan pasti rindukan aku jgk..makanya biarlah kakak balik mengubat rindu emak =)

Walaupun hakikat aku sunyi, sepi dan x happy xde kakak utk gaduh, gelak, tido bersama, mandi dan mcm mcm lg

Semoga Allah jagai awak sayang.....mama, papa rindu dan sayang awak Nur Aleesya T_T'. Tolong behave yer =)

Mama tau mama kuat!

 Sebak tengok kakak behave T_T

Sesampai kakak pelok mak lama lama....mada ni mak xtaupon kakak balik. Mak ingat jemput kawan abg... terror korang drama ya


 MY KESAYANGAN

rindu dgn abg ajim....rindu nak pelok