Friday, October 16, 2015

Last Day

Assalamualaikum

T_T

16/10/2015
Hari terakhir aku bersama Tanjung Maintenance Services Sdn Bhd. Tempat di mana aku berada sekarang. MashaAllah sedihnya ku rasakan. 5 tahun 8 bulan menjadi sebahagian keluarga TMS ckp membahagiakan ku. Di sini aku belajar menjadi seorang yg kenal erti persahabatan. Allahu....hanya Tuhan yg tahu apa perasaan ku. Terima kasih yg tak terhingga atas segala yg diberikan. Sungguh bertuahnya aku menjadi sebahagian keluarga TMS

Moga TMS maju dan terus maju pada masa akan datang hingga ke peringkat antarabangsA amiin amiin ya rabbal al amiin

TQ kak Liza, abg tahir, aji, dhuha, megat, burn, abng ali, majid, kuntay, buck, ivan, dev, k zaifah, k mazita, nurul khaliesah dan semua...Anda semua dalam kenangan

I LoVe YoU TMS

4th march 2010 - 16th october 2015 (friday)



 Last day photo session !









Email kenangan :-) TQ en. Zulkifli & kak Fida

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum MasyAllah lamanya tak buka blog ni....resepi mana resepi...alahai....kelaut dalam dah resepi saya...di Facebook saya ada t...