..... Love Is Beautiful....

Monday, September 5, 2016

Aleesya & Cousins

Assalammualaikum (",)

Kalo dulu dapat dikira dengan jari peluang berjumpa dgn sepupu sepapat dan aleesya pon takut takut jer nak main ngan sepupu dia. Alih alih dok dalam bilik main sorang diri sebab tak biasa. Makan pon tak nak. Tapi tidak sekarang setelah selalu balik kampung uwan dier. Alhamdulillah...

Walalupun tak selalu jumpa sbb ikut masa dan kelapangan masing masing, namun Aleesya pon dah Ok dgn sepupu dia. Takdelah segan sangat dah.

Gambar ni sekadar di snap masa dorang semua baru bangun tido...hehehehe....tengok cerita Masha & The Bear. Dalam gambar ni cuma Aleesya, Afiq Rayyan dan Mariam. Yang 3 lagi tak balik kampung masa ni. Abg Muhamad dan Baby Ammar pulak kat dalam rumah. Comel jer mereka ni....



 ....amboi Dik Yam sempat tangan tu buat peace..!