..... Love Is Beautiful....

Thursday, July 19, 2012

Salam Ramadhan

Assalamulaikum wth kepada semua..

hye apakhabar...harini hari jumaat...hari terakhir bulan Syaaban 1433H...bersamaan 20hb Julai 2012. Maknanya esok dan lepas jer maghrib hari ni bermula lah solat sunat tarawikh kite :)

Di kesempatan ini sy nak mengucapkan selamat menyambut bulan ramadhan yg penuh mulia inii. Mcm tak percaya jer kan kita berposa besok.. cepatnya masa berlalu dan bersyukur sgt kerana masih diberi kesempatan umur untuk menikmati bulan ramadhan yg mulia ini.

Tahun ni sy berpuasa berjauhan dgn suami lagi..walaupun ni tahun pertama berpuasa sebagai isteri tp blm ada rezeki untuk berpuasa bersama. Apapun kpd  semua muslimin muslimat...semoga hati kita tenang dan dapat menjalani ibadah puasa dgn penuh keberkatan.

Sampai jumpa lagi :)