..... Love Is Beautiful....

Friday, April 3, 2015

Potret ! saja suka suka

Assalammualaikum (",)

Hihihi...gelak dulu kite hahaha...ni namanya masa takde kerja. Kerja ada tapi saje nak buang tabiat. Dah lama sangat tak melukis tetiba hari ini rasa gatal jari ni... bnyk benar cacat celanya lagi....jom layan.....


Potret pertama...entah sapa entah aku google je.... tools xde even pemadam pon aku xde... tu pasall molot mcm tebal jer bibir tuh hihih



Cer teka siapa ni....rupa mcm dah ada kan tp sangat tak sama ! Jack sparrow...betul ke nama tu???? Hahahah



Ni plak sapa mcm cantik jer mcm comel jer...kwang kwang kwang.....


Haaaaaaa.... ni budak cinonet.ni sape??? Hahaha konon konon aleesya masa lepas kenduri aqiqah, umur 4-bulan, kepala licin..... (°_____°)


Pak ustaz ni plak sapa???? Hehehe ader ler......


Ha ni..... rupha Siti yg tak berapa nsk jadi Siti..... sian Siti jgn marah yer.....


Next....°°°°°°°

Dah xde dah.....itu jer..........

**************************************
Dan tiap-tiap seorang manusia Kami kalongkan bahagian nasibnya di lehernya, dan pada hari kiamat kelak Kami akan keluarkan kepadanya kitab (suratan amalnya) yang akan didapatinya terbuka (untuk di tatapnya).

Al sra" ayat 13


(Lalu Kami perintahkan kepadanya): "Bacalah Kitab (suratan amalmu), cukuplah engkau sendiri pada hari ini menjadi penghitung terhadap dirimu (tentang segala yang telah engkau lakukan)".

Al isra " ayat 14


Sesiapa yang beroleh hidayah petunjuk (menurut panduan Al-Quran), maka sesungguhnya faedah petunjuk yang didapatinya itu hanya terpulang kepada dirinya sendiri, dan sesiapa yang sesat maka sesungguhnya kesan buruk kesesatannya hanya ditanggung oleh dirinya juga. Dan seseorang yang boleh memikul, tidak akan memikul dosa perbuatan orang lain (bahkan dosa usahanya sahaja). Dan tiadalah Kami mengazabkan sesiapapun sebelum Kami mengutuskan seorang Rasul (untuk menerangkan yang benar dan yang salah).

Surah 17 (Al_isra") ayat 15