Wednesday, March 11, 2015

Jalan-jalan petang

Assalammu'alaikum (",)

Kalau sebut jer perkataan "Jom....jalan.." semua cecepat je angkat tangan "nakkk nakkk nakkk.." especially kakak aleesya....huhuhu...sekarang asek nak jalan jer. kalo pagi pagi aku nak p kerja dia dan ckp siap siap nak ikotttt..mandipun dia temankan walaupun dia x mandi....kalo tak melalak nangessss.....kalo kunci pintu dari dalam dia pulak kat luar...siaplah dia baring dpn bilik air....aku nak tunaikan hajatpun biarlah sy tetap nak ikutttt kata nya dlm hati...

aku takdelah selalu bawak anak aku jenjalan. bila free dan kesian tengok anak anak ni jarang berjalan aku bawaklah ronda ronda...yeahhhhh....pergi taman adalah kegemaran mereka sambil bagi ikan kolam makan..nanti ambiklah roti kat rumah utk bg ikan makan...

passstu tak nak balik.....kakak ni tiap kali g taman mesti ade jer jatuh dan skressss kaki ker...lutut ker....sian pulak....tapi tak serik nanti awal dia bgtau Mama kakak nak g aman lagi..... T_T

tp takpelahkan biar dorang happy. nanti dah besar tak seronok dah nak main main....betul tak...nah layan.....

Banyak banyak taman di Miri, ni lh tempat aku selalu bawak sebab tepi jalan, ada kolam ikan, toilet, ada tempat nak exercise tapak kaki dgn massage stone......


Kakak dah pandai request nk main ni tp tangan xmo lepas

City fan. Dulu kalo ada perayaan selalu buat kat sini. Petang2 sini ada aktiviti mcm Zumba

One of Miri Heritage. The Grand old lady. Tempat penemuan minyak. Tu pasal Miri dpt gelaran "Bandar Minyak"

Sesajer........

Jom kite gali minyak....

Belakang tu museum petronas tp x pnh lagi masuk


Mcm org tua lepak hahaha :D

Ok bye.......



°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

๐ŸŒŸ๐ŸŒŸ Tazkirah Ringkas ๐ŸŒŸ๐ŸŒŸ

"Tak payah nak sedih ditinggalkan
manusia kalau diri pun pernah tinggalkan Pencipta."

Mendalam.๐Ÿ˜ข

๐Ÿ’• ุขู„ู„ู‡ู… ุตู„ู‰ ุนู„ู‰ ุณูŠุฏู†ุง ู…ุญู…ุฏ ๐Ÿ’•

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum MasyAllah lamanya tak buka blog ni....resepi mana resepi...alahai....kelaut dalam dah resepi saya...di Facebook saya ada t...