Monday, March 9, 2015

Bila Aleesya Solat

Assalammualaikum

Hehe...bila tengok balik album dlm henfon ni...mesti aku tersenyum (°____°)

Layan yer. Mama doakan anak mama menjadi anak yg solehah dan berjaya di dunia dan akhirat. Ameen





Ni macam Doa Qunut, tp solat maghrib...hihihihi


Petikan buku : prophetic parenting, cara nabi saw mendidik anak, karya Dr. Muhammad Nur Abdul Hafizh Suwaid
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hipokrit?

Hipokrit Demi Akhirat...
"Kita bercakap dan menulis mengenai ketuhanan dalam lingkaran agama,bukan bererti kitalah yang sangat berilmu,kitalah yang hebat dalam mengeluarkan kata-kata gramatis kitalah yang terbaik.BUKAN.Bukan itu tujuannya.Hakikatnya,apabila bercakap mengenai agama dan berpesan-pesan dalam kehidupan mengenai akhirat,itu adalag seruan jiwa yang dekat dengan TUHANnya.Jiwa yang menginginkan kebaikan buat DIRI dan juga buat SAUDARAnya dan ORANG SEKELILING. Psstt!!Jangan pernah MALU bicara dalam agama" - ALLAH Tidak Pernah Jauh

"Iblis berkata, Oleh kerana Engkau menyebabkan aku tersesat,sesungguhnya aku mengambil tempat menjadi penghalang mereka daripada jalanMu yg lurus.Kemudian aku datangi mereka dari HADAPAN serta BELAKANG mereka dan dari KANAN serta KIRI mereka.Engkau pasti mendapati tidak ramai daripada mereka yg bersyukur" - Surah Al-A'Raf ayat 16-17....

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum MasyAllah lamanya tak buka blog ni....resepi mana resepi...alahai....kelaut dalam dah resepi saya...di Facebook saya ada t...