Thursday, March 5, 2015

Masih menunggu

Assalammu'alaikum (",)

tajuk masih menunggu..menunggu aper ? ceng ceng.... sebenarnya aku salah seorang calon simpanan utk Penguasa Kastam W41 yg join exam October, dan interview November 2014 aritu...sekarang ni sesi 2015 tengah training utk batch pertama. so tak tau untuk aku dan kawan aku Senn di Sabah ade tak rezeki. innshALlah ade kan...so arini tadi nak cek SPA tp web nyer "error loading". maybe tengah update ko. hopefully ada peluangkan. sape tak nak kan bidang baru. mesti banyak benda yg akan dilalui, diperlajari, pengalaman dan sbgnya.....

kpd yg turut menjadi calon simpanan atau pernah interview ker atau dah berjaya tu rajin rajin lah komen yer....



Satu hari error...mungkin kah ada berita baik... °,°



No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum MasyAllah lamanya tak buka blog ni....resepi mana resepi...alahai....kelaut dalam dah resepi saya...di Facebook saya ada t...