Tuesday, December 30, 2014

Happy 2nd Birthday my Princess Aleesya

Assalammu'alaikum (",)

Hari tu mengjelang 27 dec 2014 gelaplah my princess Nur Aleesya Amani 2 tahun. kalo ikut kalendar hijri, dah lepas dah 14 safar aritu. since masa tu kenduri kat kampung suami so tak berkesempatan lah nak meraikannya.

plan asal xnak buat meriah. tp entah macam mana plan sikit sikit lama lama jadi meriah..alhamdulillah. aku buat pun lebih kpd majlis doa kesyukuran dan doa selamat. cuma papa tak ade masa meraikannya sbb bertugas di Kuala Kangsar Perak utk liputan banjir

So kat bawah ni adalah sebahagian moment indah. selain doa selamat, aku selitkan jugak cabutan bertuah utk kanak kanak !!! dan dewasa atas permintaan kakak aku!!! over tak?? dia nak jgk utk dewasa katanyaer jelesss tgk budak budak je dpt........hahaha...kalini ade 6 cabutan utk kanak kanak dan 5 dewasa......nanti aku selitkan entry okeh...... entry ni utk gambar sikit jer....

ok...
aku doakan anak aku
Nur Aleesya Amani bt Mohd Efendi supaya menjadi anak yang solehah, dipanjangkan umur, dimurahkan rezki, diberi kesihatan yg baik, pengasih dan penyayang serta menjadi anak yg bijak dna pintar. semoga aku juga menjadi ibu yang tabah dan bersabar dalam membesar dan mendidiknya. innshaAllah....ameen ya rob.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




 Sebelum mula mama paksa dia selfie dulu... :)
 TQ kawan kawan yg sudi datang meraikan hari ulangtahun kelahiran  aleesya

 officemate aku kak Liza! and kak Nana kakak aku!

 mak ai nak potong punyer keras..bru kuar peti ice

 Ajim semalaman berdoa dpt lucky draw yg dia nak....ternyata dia jugak yg bertuah!! happynyer dier...siap lompat lagi tau..eh ehh...kakak pun dpt ekkk.... yehooooo

Syamil, Arish & Ajeem


ok .... :)

entry persiapan nanti aku post!!!! 

jumpe lagi babai @@@@@@@

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum MasyAllah lamanya tak buka blog ni....resepi mana resepi...alahai....kelaut dalam dah resepi saya...di Facebook saya ada t...