Monday, August 11, 2014

Promo Set Bersalin Nawal Herbal Beauty

Assalammuaikum wth

PrOmOsi......
Bermula August 2014 - hingga diberitahu






Orite readers semua, aku nak habaq sini.skrg ni produk yg aku tengah jual ni ada promosi utk setengah harga PENGEPOSAN DAN FREE POS UTK SEMENANJUNG. eh ehh kenapa semenanjung free? best gilerr....tak aci la gini...well...HQ nya di KL so free la kat sane...utk sabah sarawak dpt half je yer..itu jer arahan aku terima so aku habaq.

ok utk tungku tu harga seketoi RM40 dan utk sarung herba RM48...tp sekarang promo jd lah RM78 utk cod (sabah dan sarawak) iaitu LESS RM9.00. kalo pos biasa RM27 akan jd RM13.50 (half)


So..jimatkan. utk semenanjung FREE  ya...jom dpt kan satu set!


apa bagusnya bertungku ni????? haaaaaa tu la mak marah kite tak pantang betul2 ye tak

bertungku ni penting tau utk lancarkan darah nifas lepas melahirkan. nanti darah beku pun keluar xdelah nak memerap dlm kilang kan. bahaya kalo x jaga pantang ni. kadang efek bkn skrg tapi kemudian dah berumur kang. bg yg uzur/menses/period tu pun elok yg ada senggugut tu cuba bertungku utk melegakan perut.dan kpd yg rahim lemah anda juga blh bertangas. kite cuma iktiarkan utk rawatan selebihnya kita tawakal pd Dia.

ok malas nak citer panjang, apa-apa rujuk www.nawalherbalbeautysarawak utk details. whats app →→→→→→014-685 684 9 ya ;-)


No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum MasyAllah lamanya tak buka blog ni....resepi mana resepi...alahai....kelaut dalam dah resepi saya...di Facebook saya ada t...