Thursday, January 23, 2014

happy birthday mama ngah!!

Assalamualaikum... salam jumaat semua..di hari baik ni jom kite perbanyakkan berselawat ke atas nabi junjungan Nabi Muhammad saw jom! Inn sha Allah aku pernah baca satu hadis kalo kite selawat bnyk bnyk inn sha Allah malaikat akan terus sampaikan kpd nabi junjungan kite..best kan...nak ckp bnyk aku pn x brani yerlh kena ade dalil dan sumber kan... sumber terpenting adalah dari Al-Quran

Okeh arini nak share satu bende...since arini birthday kakak kesayangan aku...pagi pagi lg anak buah aku anif dah buat surprise... anak buah aku nih walaupn nakal tp hati dier baik..dia menghargai setiap org yg birthday ..ok jom tengok apa die buat


 ♥♥♥ haaa... DIY BIRTHDAY CARD


♥♥♥ Aku baca nak gelak jer....heheheh...... ni kakak aku whats app kan....so sweet tau
 Tau tak ape dia tulis tu...
"Anif sedekah angah Angah RM1.00, sebab Anif dah ada RM13.00. Kelak anif mok beli B-daman"


Hahahhahahahah....



So.....aku tengah plan nak beli kek ni..nak buat x smpt dah.... anyway...semoga kakak aku dipanjangkan umurnya..murah rezekinya dan dipertemukan dgn jodoh yg baik baik sahaje...ameen. yg keberapa??? Rahsia.......hihihihi

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum MasyAllah lamanya tak buka blog ni....resepi mana resepi...alahai....kelaut dalam dah resepi saya...di Facebook saya ada t...