Thursday, January 23, 2014

first time posting gambar anak Mama! ♥♥

Assalamualaikum

Arini aku nak citer jugak pasal anak aku..masya Allah anak aku dah setahun.

Dah setahun bru nak upload gmbr dier...padahal baru jap td post pasal hardisk external rosak. Gambar2 dier semua dlm tuh tau. :*(

So dlm henfon aku ni dah tak tersusun kronology nya...aku nak recall balik moment memang xdpt lah kan nak ingat semua. Anyway ni anak aku yg arini dh setahun 3minggu lagi 4hari setahun sebulan.. jom tengok gmbr aleesya...;)


 ♥♥ ni masa on the way nak ke park city everly hotel sbb nak nginap sana as for our second anniversary and 1year aleesya bornday ; ). Siap bawak belon tau..

 Hehe...kebetulan warna belon sama dgn seluar...

 ♥♥ seingat aku aleesya umur dlm 3 ke 4 bulan kat servay supermarket tengah tgok kakak alia abg azim n anif pilih kasut raya

 ♥♥ Haaa ni masa aleesya 4 bulan papa balik sbb aleesya nak akikah sblm kepala dibotakkan

 ♥♥ selepas dibotakkan..macam shao lin tak?

 ♥♥ Gelagat aleesya

 ♥♥ ni masa raya 2013 kat rumah pakcu....dr putrajaya terus terjah sini ade openhouse raya ke 4.sedapppp ooo satay tulang pakcu ;)

 ♥♥ ni anak mama berlagak nak school

 ♥♥ yang ni plak dengan mak!!!! Nak g tahlil arwah kakak Masnah bin Musa. Al-fatihah

 ♥♥ ni pergi maner ekk...lupe la....

 ♥♥ haaa ni hari pertama aleesya melihat dunia... ;*(


♥♥ ni cinta hati aku!!!!


Ok takat ni jer aku taip...nti aku hapdate lagi tau........ uwaaa bnyk nak citer nih....

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum MasyAllah lamanya tak buka blog ni....resepi mana resepi...alahai....kelaut dalam dah resepi saya...di Facebook saya ada t...