Wednesday, April 22, 2009

hargai ibu ayah

ayah amany sebelum masuk i.c.u

saat melihat ayah terlantar kesakitan di bilik ICU (Incentive Care Unit) pada 6 April - sekarang ( 23 April 2009) membuatkan hati ini lebih mengenal siapa diri ini..bukan mudah melalui detik2 hiba, takut, sedih...sukar..dan segala macam peristiwa yg aku lalui ini membuatkan aku lebih tabah mengharungi hidup ini...berkat doa dr kawan2 dan sanak saudara, aku mampu hadapi kesedihan ini wlu pun perit dan cukup membuatkan hati kecil ku meraung dan lemah..Ya Allah..terima kasih kerana memberi sekali lagi peluang untuk kami sekeluarga melihat ayah tersenyum untuk sekian kalinya...alhamdulillah..


"hati menangis hiba tiada siapa yg tahu"








tertido masa jaga ayah...

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum MasyAllah lamanya tak buka blog ni....resepi mana resepi...alahai....kelaut dalam dah resepi saya...di Facebook saya ada t...