Wednesday, February 3, 2016

Kenangan terindah

Assalammualaikum (",)

19 October 2015 - utk 14 December 2015

Aku berada di Akmal (Akademi Kastam Malaysia), Melaka di Bukit Baru

MasyaAllah susahnye aku nak update blog kesayangan aku. Segalanya berubah 360° !

Kini aku menetap di Putrajaya. Berjauhan dengan keluarga Sarawak. Giliran ibu mertua dan suami pulak utk dekat dengan anak.

Kenangan bersama-sama sahabat takkan aku lupa innshaAllah

»»PLATUN 1 @ Ninja Purple seramai 32 org. Kenangan paling berharga saat Kembara Medan. OOOOOOOoooooo Ninja Purple Hoo haha! Sorakan yg hampir setiap platun, jurulatih dan fesilitator pon hafal. MASHAAallah =)

»»KUMPULAN 4, utk group assignment Kursus Asas Penguada Kastam dan Kursus PTM

»»ABID 6, sahabat 11 org..... sama sama mengejar masa, pergi kawad, pergi kelas kena tunggu sama sama gerak especially Rokal Subuh. Indahnya semua kenangan itu :)

Semoga kita semua menjadi nadi kepada kecemerlangan masa hadapan.
















No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum MasyAllah lamanya tak buka blog ni....resepi mana resepi...alahai....kelaut dalam dah resepi saya...di Facebook saya ada t...