Wednesday, December 24, 2014

Happy 3rd anniversary! 3 tahun sudah

Assalammu'alaikum (",)

Subhanallah...maha suci Allah....pejam celik pejam celik dah masuk 3 tahun usia perkahwinan aku dan my Mr. Husband...husssss mcm tak percaya tp terpaksa percaya...hampir terlupa harini anniversary dah..pasal isnin dan selasa lepas aku sibuk dgn GST training, so sesampai ofis dengan gagahnya aku terus merajinkan diri buat kerja yg entah bila nak habisnya..kalo habis lagilah payahkan mana aku nak kerja....nasib baik bukak fesbuk tengok post kakak ipar birthday anak dier...sbb sama date dgn hari pernikahan kami yg tiga tahun lepas...terus carik gambar lame...ehhh tak lah brapa nak lama kan...kikikiki


lagi pulak aku sekarang mood nak prepare utk majlis doa selamat kakak Aleesya....ikutkan bulan Islam dah lepas dah aritu 14 safar...sama dgn papa 12 safar tp masa tu sibuk kat kampung kebetulan kenduri sepupu di Jelebu so tak dapat lah nak meraikan hari kelahiran kakakk yg ke-2 tahun!!

so ke excitedtan tu lebih kpd anak...lupakan diri sendiri seketika....tapi tetap jugak aku call mr, papa and wish happy anniversary papa!!!! waaaaa.....soalan cepu emas kawan2 bila aleesya nak ade adik...si kakak dah besar.....uwaaaaa.....doakan lah yer semua...saya nak baby kembar! seriussss...pelisss doakan.....ameen.....Terimassssss kasihhhhsssssss


so untuk papa..untuk diri ini...semoga kite tabah dalam mengharungi liku liku kehidupan berumah tangga. walaupon kite masih berjauhan tp kite sentiasa bahagia.....!!!!!! mudah mudahan ada rezeki untuk kite duduk dekat seperti org lain........ mama bahagia dgn kurniaan Allah ini... semoga kite berdua dapat meningkatkan lagi iman dan taqwa kite utk ke jannah innshaALlah ameen....

Sedikit gambar mengada ngada....hehehehhe :))

 24 Dec 2011

 Ameen ya rabbalalamin

mama & papa 
sayangggggg
kakak Aleesya Amani ketat ketat!!!!

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum MasyAllah lamanya tak buka blog ni....resepi mana resepi...alahai....kelaut dalam dah resepi saya...di Facebook saya ada t...