Monday, January 27, 2014

Kembar aleesya ♡

Assalamualaikum

Hari tu kan..masa g kenduri tahlil arwah nenek ke 7... aku bawak aleesya dgn papa skali..jumpe sorg baby ni...2 3 hari lepas kakak aku ada bgtau ada sorg baby macam muka aleesya...tetapi lelaki...heheheh..so malam sabtu tu..aku pergi and tengok sendiri....ha'ah laaa...sama...comel tau...baby Zafrin.. lahir pn sama berat dgn aleesya 2.9kg cuma dier baru 5 bulan. Siap pakai jubah tu yg tak tahan tu... ;)
. Comel sangat.......dorg ckp kalo aku ade anak lelaki mesti mcm ni kot muka dier...hehehhe...inn sha Allah....nanti anak aku kembar lelaki... ameen


#harap papa baca sratement ni hahahahaja :D

             ♥ aleesya & zafrin ♥

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum MasyAllah lamanya tak buka blog ni....resepi mana resepi...alahai....kelaut dalam dah resepi saya...di Facebook saya ada t...