Friday, July 8, 2011

Sebentar bersama IMAM MUDA MUSIM ke-2

Ni adalah video utk final IMAM MUDA musim ke-2...entah kali ini aku terlalu excited dgn IMAM MUDA..tahun lepas aku tak berkesempatan mengikuti perkembangan secara menyeluruh tp kali aku cuba luangkan waktu utk IMAM MUDA wlu pun ada kalanya aku ter'miss jgk menonton tp takpe yg penting sedikit sebanyak aku dpt jgk pengetahuan agama..Syukran Jazilan astro OASIS.. Barakallhu Khairan.. :)


Part ni yg aku paling suka hingga ke saat ini aku akan cuba mendengar dan menhayati makna baris2 ayat. Syukran :)

Tahniah aku nak ucapkan kepada IMAM MUDA HASSAN ADLI yg dinobatkan sbg IMAM MUDA UNGGUL..dan IMAM MUDA NAZRUL sbg naib Juara....juara atau naib...itu bukan ukuran kan..yg penting peranan sbg Khalifah Allah di muka bumi utk hari2 yg mendatang...

Semoga perjalanan kalian dipermudahkan dan diberkati dan semoga aku jgk akan terus menerus mengikut jejak langkah kebaikan mereka...dan mudah-mudahan zuriat keturunan ku jua akan mencontohi kalian... AMIN

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum MasyAllah lamanya tak buka blog ni....resepi mana resepi...alahai....kelaut dalam dah resepi saya...di Facebook saya ada t...