Monday, November 22, 2010

kereta break-down. kunci tertinggal...what a spoiled day!!

Alangkah Bahagianya Andai Aku Insan yg Mencintai MU Melebihi seganya

uwaa...!!!!arini aku rasa spoiled giler....ape tak nyer...pagi2 dgn konfiden dan langkah yg penuh elegant dengan berbaju kurung maroon...ape tak nyer aku lah manusia yg jarang nak pakai baju kurung bile nak p kerje...suddently arini aku teringin nak pakai....tiba time nak on kete...setttttttt....setttttt...setttt....ehh asal ni keta tak nak start..nak ckp takdek minyak, minyak masih 2 bar..nak ckp aku letak kat gear selain gear P, aku letak gear P....ape ke hei nyer yo!!! alahai adik aku ckp betry weak..alamak..cemana ni..jam dah 730...aku dah lah isnin ader meeting kol 8...ade benda lak nak kena highlight ni menjelang hujung2 bulan...asal lak blh meragam tetibe...adik aku aper lagi dgn lagak teror cuba menjadi superman dan mc graver..ambik betri kereta abang aku n try charge tp tak leh gak...abg nong aku per lagi mrh giler...kete tak sampai setahun takkan ada problem kot.supposed to be ok laaa..maner lah aku nak tau...alahai tunggu punyer tunggu sampai jiran aku asyik pandang jer sebab alarm asyik2 bunyi...sabar laaa..bukan aku nak pun jadi glamor..huh...kalau ada ada camera or vid cam time ni memang aku dah rakam dah gelagat aku n kawan2 hahahhah...nak tak nak at last hampir nak pukol 9 pagi aku terpaksa merempit dgn adik aku deng vroom vroom..oh lamernyer dah tak merempit and kereta aku terpaksa lah naik kete toeng...sampai saat ini aku masih menunggu keputusan ape sakit dier...Hh...

then masa sampai ofis jer kawan aku Mas tnyr petty cash maner....alamak dalam laci. parah nyer bile kunci aku lak takder...alahai maner entah aku letak..takkan nak balik umah lagi kott...nak tak nak aku isikan borang exit pass tp before nak gerak aku try bukak pakai ubat stapler....ek eleh mcm magic lah pulak aku dapat bukak..nasib bek..alhamdulillah aku takyah nak balik umah lagi...then tengharinyer...lepas lunch aku n mas pergi check stock kat dalam stock.suasah semenjak dah takde matco (material coordinator) ni...kena kerja lebih sikit tp takper ar dah tanggungjwb. nak tak nak aku mtk tlg bantuan mas tolong aku...tp yg buat banyak mas sebab nyer masa tu abg aji berniat ikhlas nak rawat aku..so amik sedikit masa iktiar rawat kan aku..alhamdulillah sesuatu yg aku cuba utk elakkan telah berakhir..mudah2an aper jua perkara yg tak elok akan berakhir dgn elok... and now....aku takdek nak buat ape...selain panjatkan kesyukuran pada Mu ya Allah atas apa jua petunjuk, pemberian, anugerah kesabaran dan ujian mu...aku pun tak dpt nak type panjang sangat sebab mate aku rabun, cermin mate lak aku tanggal..aku tak nampak sangat nak menaip so...i stop here!!! heheeeheh...to be continue lah k :)

1 comment:

Assalammualaikum MasyAllah lamanya tak buka blog ni....resepi mana resepi...alahai....kelaut dalam dah resepi saya...di Facebook saya ada t...