Monday, August 11, 2014

Weekend ku

Assalam

harini aku spent utk...teng teneng...! ○.○
Mengecat...ya mengecat bilik mandi kami...aku tengok masih ada balance cat so aku ni bkn blh duduk diam..lagi lagi bilik air aku memang sangatlah cerewet. bg aku tak cantik tak ape tp jgn tak bersih...aku memang akan hilang mood kalo bilik mandi aku kotor, bau, berlendir, hitam dan sebagainya. sama dgn toilet bowl aku memang particular. tp bilik mandi rumah aku biasa je xde bath tub pun...paip air hujan pun dah rosak nak baiki semula la agaknya.so arini aku amik cat...aku panjat..aku kan suka manjat...yehooo puas hati aku dpt bersihkan bilik air arini. tp x smpt nak deco...konon lah nak deco hihi




hihihi..... x cantik pun....ni x habis lg tau..warna pink sbb cat balance


sebelah malam pulak lepas penat satu hari akupun bawak Aleesya, mak and kakak aku pergi dinner dekat marry brown. pastu terjebak pulak dgn cadar. ni yang aku malas ni.....aku pantang jumpa cadar dgn bantal.... ;*( tapi takpelah sebagai tanda menghargai diri yg penat huhuhuhu..cover line ler tew ........hihihi :-D




sebenarnya aku x sempat nak belek sbb masa tu mak n kakak aku dah que bayar. aku berkenan yg satu tu tp risau duit x ckp so jalan selamat aku amik ni.... yeahhhh... suka Akemi ;) rewards to myself and yg tumpang tido pon dapat sekaki wakakakkaka :D










No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum MasyAllah lamanya tak buka blog ni....resepi mana resepi...alahai....kelaut dalam dah resepi saya...di Facebook saya ada t...