Tuesday, April 29, 2014

Sepagi bersama 4'a

Assalamualaikum. ..

Hari ini kerja aku memflashback dan menghapdet cerita yg dah terdelayed jer ekk...haritu hari sabtu...aku dgn penuh semangat ni bawak 4'a ni pergi taman Bulatan iaitu tempat utk riadah...aku panggil 4'a sebab Anif, Azeem, Aalia, & Aleesya...so semua A :)

So semuanya tak mandi...offcoz ler kan sebab konon nak gi berjogging...banyak ler ko punyer jogging...hihiii...pergi berpossing ader ler..hhehehe..saje jer nak bg budak budak ni main kan....kalo rumah papa kat Putrajaya dekat jer playground x sampai seminit...ni kene lah naik kereta kan....











 hambek kau si aalia @ dedek pakai baju tidur lagi tau...kasut skolah hahhhaaa



So nampak tak muka girang mereka macam nak sambut hari raya...hahaaahha....

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum MasyAllah lamanya tak buka blog ni....resepi mana resepi...alahai....kelaut dalam dah resepi saya...di Facebook saya ada t...