Monday, April 6, 2015

Nur Aleesya dan Taman Permainan

Assalammu'alaikum (",)

Kalo sebut jer "jom taman".......
cepat jer si kakak jawab "jom mama jom...jom jom jom....!!!!

lepas balik dari pantai Bungai dan Peliau 3 April tu, aku singgah g taman tanjong lobang. sini pun ada pantai jugak tp aku tak berapa minat.. tp sejak dah ada playground ni aleesya lah suka main. apa lg, masa kat pekan Bekenu x sempat main sbb parking takde, so tunaikanlah janji aku kat dia...sekejap pun jadilah.... nah layan gambar....



                                           hiii....mcm pandai...padahal tak berani lagi tu....


                                                   Aleesya dan Mak Dak (kakak Nana aku)



Pening dia nak pilih nak main yg mana yer....




sebelah petang pulak, sambung lagi pergi taman di Miri City Fan atau taman Bandaran Kipas. kat sini ada kolam ikan tp aku takde bawak roti kalini. angkut jugak basikal aleesya tp dia blm reti sangat main basikal... seronok dier...anak buah aku masa ni 5 orang ikut.....masing masing berkeliaran bila sampai sana....




 
 See....aku ikat pakai tali je ok...hahhaha...asalkan boleh.....tp bukan aku pon yg ikat tu....entah kakak aku kot...


                                                 macam pro...tp ada org yg tarik tu....hihiihi


                                                Stop!!! Stop!!!!  lampu merah lah mama!!!!


 xde bawak roti....pandang je lah k....dalam ni ada kura kura tau...aleesya panggil Pixie sbb kura kur kat rumah nama tu...


 kelihatan kakak mcm dah besar and tinggi...padahal cinonet jer masih.... aleesya dan sepupu nya..





                                                          ni kalo time dia layan hp mama......


          ni pulak amsa dia ikut Mak Dak, pergi ofis mama....sibuk jer kan nak pakai sun glass


                                 orite......sini ajer....... org main basikal dia g sorong beskal.......

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum MasyAllah lamanya tak buka blog ni....resepi mana resepi...alahai....kelaut dalam dah resepi saya...di Facebook saya ada t...